..22 November..

Vilket himla trisst väder :(

Nu vill jag ha lite snö, eller efter fre blir bra, för då har vi fått på vinterdäcken ;)

Har hunnit med att handla både på Willys och Ica (fast bara lite på ica ;) ) Dom hade ex 3pkt saffran för 20:- helt ok, plus lite annat billigt. Uch låter som en pensionär :s

Nu sover äntligen Leo. Bök unge, precis när man tror att han har somnat lyfter han upp huvudet och smilar!

Skulle träffat Mia idag, men hon fick jobba lite längre, så det får bli en annan dag.
Mia sluta tidigare! Så hon kom förbi på en snabbfika och lite tjatter :)

I em blir det fika date med Jossan och E-L. Allt för länge sedan, men så blir det ju ibland!

Imorgon så ska jag iväg på en grej med min mamma, mostrar och kusiner. Men kan inte skriva vad än eftersom mamma går in och läser här ibland. Hon fick det i pressent av oss!
Men det ska bli trevligt iaf!

Efter fikan idag, blir det promenad med PG igen :)

Imorgon så ska jag baka saffrans bullar, inte för att jag är nått stort fan av det, men M tycker om det och jag tycker det är kul att baka :)
Bra kombo!!

Ska även föröska fixa upp "julgardinerna". Dom är ju inte så juliga, ja förutom att dom är röda, så kan lika bra fixa upp dom imorgon när M är ledig, så han kan passa Leo, annars kommer han vilja hjälpa till :)

Ja kanske ska börja med middagen.
Ica hade jätte billig färsk fläskfile, med kort datum 29,90kr/kg.
Så det blir fläskfile gryta ikväll älskling (om du läser det här) Fisksoppan tar vi en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0