..Plutten och jag..

Idag har plutten och jag haft en hel dag ute i Åby hos mamma/mormor.
Kollat på när jag var liten på film, kunde för första gången se att Leo var lik mig, lilla skrutten ♥

När vi kom hem var M redan hemma, satt ute och njöt i solen. Så det blev att hänga ute på våran härliga uteplats.
Grannen kom förbi, han och M drack öl och fira in att grannen hade börjat sin semester :)

Imorgon ska M jobba, sen ska vi till bästa Jessie, Enya och Anders på grillkväll :)
Hoppas på att vädret blir bra. Som ikväll skulle ju inte vara fel :)

Igår var vi ute i skärgården på Södra Finnö, och firade bästa svägerskan som fyllde tretti. Riktigt trevlig kväll, med god mat och mkt skratt :)

Imorgon blir det en lugn dag. Ska försöka städa och fixa lite innan jobbveckan börjar.( Har lite ångest faktisgt, tur att det bara är tre veckor :) ) Så jag bara kan mysa med mina underbara killar på söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0