..Hemma..

Nu är jag hemma igen, sen några timmar tillbaka.

Jobbdag 1 avklarad - check!

Mange börjar sin pappaledighet imorgon :) Är glad för hans skull, och för Leo's.
Tror dom kommer få det jätte bra, men självklart lite jobbigt också. Är ju inte dans på rosor
jämt om man säger så!
Tror det är nyttigt för både barnet och föräldrarna att hon/han får vara hemma med båda.
(Och för föräldrarna med såklart!)
Det är ju verkligen jätte mysigt, men som jag sagt förut, så ska det bli skönt för mig med, att få sakna Leo lite.
Blir ju inte så när man jämt är med varandra. Man märker hur glad han blir när Mange kommer hem från jobbet, han skiner upp som en liten sol! Så jag hoppas ju självklart att han blir lika glad när jag kommer hem :)


Leo har vart hos bästa Bumbi och Mia idag.
Det hade gått jätte bra, förutom när han hade fåt magknip, och det inte vill släppa.
Kan vara fruktansvärt frustrerande, när han bara skriker! Men så fort
prutten lr rapen kommer är det som vanligt igen, men ibland kan det ta ett tag, och det
är skit jobbigt. Nu har man börjat lära sig "hans olika skrik". Om han är trött, hungrig, ledsen, ensam lr gasig, ja ni fattar! Men ibörjan, fy fan vad jobbigt det var, ibland kände man sig som världens dummaste, när man inte fattade vad han ville!!

Jobbat idag då, efter att vart hemma i sex månader, var lite små jobbigt. Stor butik, själv, många kunder=stökigt
plus att det är rea=ännu stökigare. Men det gick bra, tog inte lång tid förrens man kom ihåg allt, då kändes det nästan som om jag bara vart borta några veckor!

Imorgon är jag ledig, då ska jagverklgen mysa med mina killar, hoppas det blir fint väder, då kansek det blir badtime :) På kvällen kommer mamma och pappa hit, bjöd dom på middag och så ska jag klippa pappa också!

Plutten somna nästan på en gång när han kom hem, hoppas på att sover hela natten också, han har börjat bli riktigt ducktig på det :) Hoppas på att han kan fortsätta göra det dom här tre veckorna som jag ska jobba också, ska öppna ganska mkt, så då kan det vara skönt att få vara lite utvilad!!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen som jag och M börjat kolla på.
Blev den här ikväll.



Godantt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0