..Helt slut..

Jobbdag två över-check!

Dock är jag helt slut, vart mkt att göra på jobbet, plus att jag inte är van att gå upp så här tidigt!
Eller vakna är jag väl van vid, men inte behöva gå upp och offtast somnar jag och plutten om, tillls typ tio :)
 Ska lägga mig snart, hoppas på att jag somnar rellativt tidigt.

När jag kom hem från jobbet var mamma och pappa här, dom hade cyklat längs kanalen.
M:s pappa kom och hämta M, för han skulle hjälpa till att bära in deras nya ugn och kyl.

Då gick jag, Leo, mamma o pappa upp till kanalen för att käka glass.
Blev ifrån Götaglass, dock fick jag sjukt ont imagen (jävla laktos) så jag åt inte så mkt.
Blev en sväng runt Sörping, gick förbi kyrkan där Leo ska döpas, visa vägen för pappa, så han vet hur dom ska åka när dom kommer.

När vi kom hem åkte vi nästan direkt upp till M:s föräldrar. M tvätta bilen och sen blev det fika :)

Nu sitter vi bara i soffan och slöar, och käkar popcorn, men nu var dom visst slut!
Blir att borsta nötterna och gå och lägga sig.

Godnatt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0