..När mörkret kommer..

Då får man tända en lampa :)

Innan Leo och jag skulle iväg och luncha med Jossan,
ringde M och sa att han var på väg hem!!
Han mådde inget bra :( :(

Så han ligger och sover uppe i sängen. Hoppas på att det inte är influensa :(
Vill inte bli sjuk NU och jag vill INTE att Leo ska bli sjuk :(

Får kanske ta och bädda i gästrummet inatt!!

Belv lunch på Kockens idag. Jossan tog raggmunk och jag hamburgare (tur att jag ska träna snart ;) )

Fick låna en klänning av henne, tror det blev bra.
Så jag "tror" att outfiten tills på lördag är kirrad!!

Efter träning ska jag storhandla, skönt att göra det uten Leo, går det lite fortare!!
Sen blir det hem och chilla :)
och ta hand om min stora älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0