..Förkyld..

Har blivit super förkyld.. IGEN.. WTF??!!
Iofs är det ju bättre att det kommer nu (om det nu måste komma)
så jag kan bli frisk till jul.
Jobbar fre,lör,sön,mån ledig tis men då blir det p-möte på  morgonen.
Sen jobbar jag ända fram till julafton. Så har varken tid eller lust att vara hemma!!
Men imorgon är jag ledig, så då blir det att kurera sig ordentligt. Ska till bvc med Leo på em.
Men annars ska vi bara vara hemma och chilla!!

Igår blev det jobb :) Sen när jag sluta kom mina älsklingar och hämta mig.
Åkte förbi McD för att köpa kvällsmat.
Sen åkte vi hem till M:s barndomskompis Fegges föräldrar.
Dom ska åka ner till F imorgon och fira jul och nyår där, så vi lämna ett litet julkort till dom, så dom kan lämna det till
Feggsson :)

Vi är sjukt sugna på att åka ner och hälsa på honom i Thailand..
Han bor ju i hus där nere, så det ända vi behöver är ju en flygstol, Leo åker ju gratis också :)
Hoppas på att vi kanske hittar några billiga biljetter framöver, så kanske vi kan komma iväg!!

När vi kom hem från dom igår, gjorde jag Rockyroads.
Enkelt att göra och ganska gott!



Håll på att nysa på jobbet igår (mådde bra förövrigt).
Trodde det berodde på att jag håll på att fixa med massa
dofttvålar, men tyvärr inte :(
Imorse vakna jag som sagt super förkyld :(

Men vi hade lite mysfrulle iaf :)


Idag har världens bästa morfar och mormor vart på besök.
Dock inte sammtidigt.
Pappa hade vart på jobb i Oskarshamn, så han passa på att komma förbi på lite lunch
och hämta sina julklappar, när han var på väg hem!
Mamma kom på em, hon lekte massa med Leo, skönt!
Jag somna i soffan och M ja han chilla ;)



Han var helt slut när han skulle gå och lägga sig, men lite "bökande" måste det ju bli.
Så när jag gick upp för att olla om han sov, låg han inte riktigt på sin vanliga plats :)
Han var så trött, så blev blöjbyte och så fick han sova i sin body!








Ilördags hade vi julbord/fest med jobbet.
Riktigt gott och trevligt :)
Vi käka ihop med Vagabondbrudarna.
Glömde kameran :( och phonen tar inga bra bilder.
Men fick en ganska bra på halva min outfit!
Underbara PG sminka mig, sjukt ducktig :) kände mig jäkligt snygg ;)
Tack min fina vän ♥



Snälla John skjussa hem oss :)
Guld värt vännen :)

Nej nu ska jag borsta tänderna och ta två panodil och hoppas på att
jag kan sova hela natten, så jag mår bättre imorgon!!

Godnatt**


Kommentarer
Postat av: PG

det var så lite så! <3 anytime :)

2011-12-16 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0