..All you need is love..









Dagen börja med att jag och Leo åkte hem till Mia-Maria
och käka frulle! Sen kom Vickan också.
Mia var hundvakt åt Herman, en tjock och härlig terrier!

När vi kom hem vila jag och Leo en stund.
Sen kom PG förbi och låna en sak till hennes outfit!
Hon hade julbord med sitt jobb idag.
Den passa så det blev perffa ;)

Thom kom också i samma veva.
Vi tog en fika innan vi begav oss till Willys för att hämta hem m
och handla till kvällen middag. Som för övrigt blev så himla
mums fillibabba ;) (se bild ovan).

Han åkte nyss. Efter vi sett på idol som för övrigt vanns av våran favvo :)

Leo somna i Thoms knä förut. Undrar varför aldrig det kan hända när han sitter i mitt eller
Manges knä???!!!

Imorgon blir det jobb :)
Sen hem och dressa om inför julbordet med jobbet.
Snälla PG ska komma och sminka mig :)

Nu ska jag borsta nötterna och gå och lägga mig!

Godnatt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0