..3 December..

Ensam tid..

Sitter i soffan och surfar runt, borde egentligen gå och lägga mig för jag är riktigt trött.
Men har man lite ensam tid, är det bäst att ta vara på den ;)

Igår när vi var uppe hos svägerskan när hon skulle hjälpa mig med Leo's stol vart vi bjudna på tacos till kvällen, tackar man ju inte nej till :) Så det blev att åka hem en snabbis, så Leo fick sova och äta mat.
Sen åkte vi upp dit igen. Blev att vi stanna där tills vi skulle hämta M.

Imorse blev det sovmorgon :)
Leo vakna vid halv åtta, men han somna om efter åtta.
Sen sov vi tills halv tio. Det var riktigt skönt, men sen blev det lite stressigt.

Har jobbat idag lika roligt som vanligt! Alltså det här jobbet är det bästa jag någonsin har haft, det är verkligen så himla roligt..

Efter jobbetbar det av hem, Mange hade förfest, då han har jul fest med jobbet idag!
Så när jag kom hem möttes jag av världens underbaraste unge, som kom "springandes" i gåstolen med hörselkåperna på ;) haha såg så roligt ut!

Jossan och E-L har vart här och så åt vi tacos igen, men det är så gott, så det gjorde inget att jag åt det idag igen ;) Sen drack vi glögg och käka lussebullar som Jossans mamma hade gjort :)

Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen!!

Godnatt**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0