..Tisdag den 16 augusti..

Natten har vart S.K.I.T.
Leo vakna vid fem i TRE! Sen kunde jag inte somna om förrens efter fyra, så jag känner mig lite mör.

Nu ska vi snart i väg till apoteket, för att handla en ansiktskräm till mig!
Sen blir det hem och tvätta och chilla lite.
I eftermiddag ska jag och Emma (Skölda) ut och kolla efter lite guld :) Hoppas på att vi hittar lite  :)

Händer inte så mkt annat roligt idag. Imorgon är M ledig, då blir det att inhandla massor till dopet, så allt är klart, så man slipper tänka på det!

Dax att dra sig, Leo har somnat, så det är bäst att passa på :)

Ciao**


Kommentarer
Postat av: Anna & Pim

Nä men då var vi två morsor som inte fick sova inatt. Pim har förvandlats till ett litet gapande monster!! Tjoar, fiser och spottar nappen över halva rummet. Mitt i natten. Tacka vet ja kaffe ;)

2011-08-16 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0