..Tisdag 9 augusti..

Svar Pg: Ja han är ju våran lilla prins :) och yes balkong hänget måste vi absolut göra om. Var himlans trevligt :)


Snart ska jag åka till jobbet. Jobbar bara den här veckan också, sen blir det att vara hemma med Leo igen :)
Ska bli jätte mysigt, har ju börjat hända så mkt med honom nu (äntligen). Ni som känner mig vet ju att jag har tyckt det vart lite små segt dom första månaderna, men det lär jag ju få  "äta upp" snart ;)

Imorgon är jag ledig, då ska jag och Jossan ut till skogen och plocka svamp :) Yehhhy, älskar att plocka svamp, dock inte lika kul att rensa den sen :(

Ikväll kommer bästa Mia hit, då ska jag hjälpa henne att färga håret, så hon blir snygg tills hon ska åka till London på fredag :) Ska göra en liten beställning från Disney butiken, hoppas att hon hittar det jag vill ha :)

Nej nu ska jag borsta nötterna och säga hej då till mina killar.
Slutar tre, sköööönt!!

Ciao**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0