..Här kommer..

Idag var jag inne i stan, tusen år sen sist, ingen direkt förändring!!
A var ju hos tandisen, inga hål. High five på den. Så himla skönt!

Blev en super snabb runda i några affärer innan jag drog hem.
Blev en sväng till Gina där jag hitta den här.



Sen blev det en sväng till Åhlens och där hitta jag den här till min lilla älskling.
Hade lite rabbat kuponger som jag hade tänkt använda,men det var 20% så dom sparar vi till ett annat tillfälle.



Så nu har både jag och Leo en varsin pippi tröja :)


Leo har sover sen ett tag tillbaka, och M är och ser på SIK som har hemma match.

Har mkt uppbokat den här veckan.

I morgon kommer Jossan och Ebba-Louise hit och fikar :)

Onsdag: Kommer min underbara fd arb.kamrat Jossan hit och hälsar på :) ska bli så himla kul.
På kvällen är det "invigning" för NYA Willys, får se om vi åker dit.

Torsdag: Blir det lugnt, lr har iaf inget inplanerat, blir att styra lite hemma kanske!

Fredag: Kommer Jessie och Verre hit :)

Lördag: Blir det heldag med vännerna, (om Leo orkar vill säga) Dom ska ha femkamp på Borgsmo och jag och L ska dit och titta. På kvällen blir det kräftskiva hos Bumban och Mia, och då får Leo får sova hos farmor och farfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0