..Det blir inte alltid som man tänkt sig..


Anna -  Ja du galet att man orkar!


Ja de blev inget, men så är det i bland!!

Plötsligt händer det, men inte den här gången!!





Dagen har rullat på med en väldig fart. Hämtade upp Mia vid åtta, så åkte vi och handla på Willys.
Sen hem til oss för att käka frulle. Sen blev det en runda på "stan" (Haha tycker det är så roligt att dom flesta som bor i Sörping kallar "centumet" för stan. Var inne i stan i dag, så menar dom inne i Sörping! haha har börjat lära mig det nu! Så jag hänger med i snacket ;) )

Skulle lämna en klänning till Jossan som hon skulle låna till ikväll. Träffa på Mias mamma, så vi tog en fika på "Jannes". Sen gick vi hem, blev en runda förbi bolaget först.

Bytte om till lite mindre kläder, vart ju så himlans varmt! Sen drog vi in till stan och babyland och ica maxi.
På vägen hem bjöd Mia mig på McD :) Mums mums var ett tag sen nu!

Hem och skulle vila ett tag innan vi skulle till hennes brosa för att hämta tält tills imorn.
Jag ville sova, men inte Leo - ovanligt!!

Nu siiter jag och väntar på att potatisgratängen ska bli klar.
Sen blir det en sväng upp till B & M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0