..Bra där..

Vakna vid fem att jag somnat ifrån tv:n, stängde snabbt av och somna om, vakna vid tio i sju av ett välbekant ljud, det var Leo som hade vaknat och låg och babbla i sin säng. Roppa på M (som redan var uppe) att han skulle göra välling. Sen åkte han, (hans ska hjälpa hans pappa på fm). Vi låg kvar i sängen och chilla.
Gick upp för ett tag sen, käkar frulle nu och Leo sover "morgon nap" i sin gunga, som för övrigt är världens bästa uppfinning.

Så himla skönt att han sover hela natten, nästan varje natt nu.
Varje gång det händer som i natt, blir jag lite chockad, man är ju van vid att bli väckt minst en gång per natt.
Men när jag vakna vid fem var jag tvungen att kolla ner på plutten och se om han andades, blir ju lite nervös så det inte hade hänt nått! Men han suffa så skönt, så det var ingen fara :)



Idag när M kommer hem, ska vi åka och handla "allt" till dopet, skönt att ha det gjort plus att vi inte hinner någon annan dag!

Igår var jag och Emma och plocka svamp, hitta lite, men inte så mkt, mest "trattisar", blev iaf svampmackor och även lite som jag ska frysa in :)


Nu blir det att dricka morgonkaffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0