..25 augusti..

Hjärnan går på högvarv. Eftermiddagen satte hjärnan i spinn om man säger så!

För att lyckas måste man våga ta risker.

Imorse vakna Leo fem i sex. Då var det godmorgon, dock inte lika mkt godmorgon för mig, har kännt mig halv slö hela dagen :(

Jag och plutten åkte och handla runt halv nio. Var jätte mkt med folk redan då på Willys.
Skönt att vi gjorde det på morgonen.

När vi kom hem, la vi oss i soffan och kollade på tre kronor, men vi somnade!
Skulle egentligen åkt in till stan,men skippa det. Kanske blir en sväng imorgon!

Efter lunch kom Mia hit. Blev ett intressant snack om framtiden. Vågar vi, Ska vi???!!
Kerstin (Mias mamma) kom också förbi en snabbis, hon gilla iden!

Jag och plutt följde med hem till Mia sen.

Efter fem åkte vi hem, då plutten började bli sömnig!
PG kom förbi och hämtade en sak jag fixat åt henne!

M kom hem en snabbis, nu är han i väg med Bumbi och Robban och ser på IFK-DIF.

Plutten sover sen några timmar tillbaka.

Gjorde hemmagjorda köttbullar förut, mums så gott det var.
Enkelt, lätt och såååå mkt godare än halvfabrikatet som man köper i affären.


Idag gjorde jag min första egna barnmat till Leo, köttfärssås.
Han gilla den :) Så stolt jag blev :)

Nae  om man kanske skulle gå och ducha och gå och kolla på tv i sängen!

Imorgon skulle jag träffat Jessie och Veronica, men tyvärr var Enya sjuk.
Så vi ställde in.

Jag och Mia har lite att fixa med!!

Här kommer en dagens Leo, lr en gårdagens Leo rättare sagt!



haha dubbelhakorna frodas ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0