..24 augustit..

Idag blev det sovmorgon till åtta :)
M börjar inte förrens kl tio, så vi sitter och käkar frulle nu.
Leo var hungrig imorse, han åt 1½ pot gröt. Lilla matvraket ;)

Idag kommer min underbara fd arm.kamrat Jossan hit, ska bli så himla kul :)

Ikväll är det invigning för nya willys.. Känns som  jag måste dit, var med i en tävling, där man kunde vinna ett p-kort på 1000:- vore ju synd om man missa det. Men det könns som typ "hela" Sörping kommer vara där, bara för att det händer nått lixom. Men vi får se, vet inte vilket humör plutten är på.
Kanske kan få med mig Jossan ;)

Nej nu måste jag käka klart frullen, sen blir det promenad!

Ciao**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0